ترویج سنت ازدواج موقت متعه صیغه برای چیست؟

ترویج سنت ازدواج موقت متعه صیغه برای چیست؟

ترویج سنت ازدواج موقت متعه صیغه برای چیست؟

ترویج سنت ازدواج موقت متعه صیغه برای چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سایت های ازدواج موقت فحشا یا ثواب؟

 

خدمت برادران و خواهران عزیز که این مقاله من رو میخوانند سلام عرض میکنم.

 

ادعای حقیر اینه که کسانی که در کوره ازدواج موقت می دمند هدفشان ایمان نسل جوان ما یا ثواب یا کاهش فساد یا مبارزه با بدعت خلیفه دوم ملعون و بحث تولی تبری نیست!

بلکه اهداف آنها به دست آوردن پول از راه کثیف و در لوای آن توسعه فرهنگ ابتذال در میان ما نسل جوان است

 

 چرا؟سعی من اینه با بیان دلایل منطقی و فقهی البته در حد بضاعت کمم این رو اثبات کنم.

 

دوست من گول چند تا حدیث و آیه قرآن بالای وبلاگ وبسایت آنها را نخور!

 

چرایی 1؟اگر کسی بگویید به تو جوان با ایمان که ما یک کانون فحشا با دختران فراری یا ایدزی و زنان فاحشه و خودفروش راه انداختیم شما قدم میگذاشتید!نه به ولله

 

باید برای تو پسر مومن این پیغام رو بزارن ما دنبال ثواب و کاهش گناه و.. هستیم خانم هم بگوید من یک زن مومنم یک فرد مومن و مطمئن میخواهم.

 

کلام اهل بیت نور است:روایات متعدد داریم که از دامن پاک زنانی که متعه شما در می آیند اطمینان حاصل کنید.همچنین اهل بیت به ما یاد دادن که زن را به گناه در ابتدا دعوت کنید اگر نپذیرفت بعد متعه کنید

 

مطمئنم 99.99درصد اونهایی که تو اینترنت پیدا میکنید فرشته اند ولی از نوع رجیمش خودمونیش میشه ببخشید از خوانندگان*فاحشه *ایدزی *دختر فراری*خودفروش* چرا ؟

 

یک سایتی که  1500 مراجعه کننده داره در روز (خدایا پناه بر تو) و 5 تا زن معرفی کرده کی میخواهند این زنها عده (مدت شرعی که زن بعد از  صیغه حق ازدواج ندارد و مدتش به اندازه دو بار خون دیدن است) نگه دارند.ای عزیز نزدیکی با این زنها حتی اگر ندونیم اثر روحی اون گناه سه حرفی رو در روح شما ایجاد میکنه! چرا؟

 

واضح است اگه یک نفر تو شیشه نوشابه سم بریزه شما هم به نیت نوشابه صرف کنید مسموم نمیشین؟!

کناه سم اگه نیست پس چیه از هر سمی سم تره؟؟؟؟ اثر این سم میل به فساد میان ما جوان ها و ضعیف شدن بنیان خانواده و فراری تر شدن دختر ها از خونه ها و ...است.

 

معاویه هم در جنگ صفین قرآن به سر نیزه کرد و ساده دلان گول خوردند وای بر ما !

بعد از هزار وچهارصد سال باز بار دیگر مکر معاویه از آستین این تاجران جنسی در آمده

اینان همان معاویه و ابوبکر و عمر وعثمان( لعنت الله علیهم) زمان ما اند.جوان ما را تحریک میکنند و از خامی او پولی به کثیفی چهره های برزخیشون به دست می آورند.

 

پس :برادر و خواهر مومنم وسط سایت فاحشه خونه چکار میکنی بیدار شو! این تاجران جنسی دین ندارن این حدیث وآیه قرآن رو سر نیزه کردن تا ازش پول کثیف در بیارن!

 

چرایی2؟اولین سد سر راه آنها اعتقاد و باور قلبی و دینی و فرهنگی من وتوست.

میگویند اسلام با رهبانیت میانه نداره! ازدواج موقت کنید این مغالته آشکار آنهاست ! به امید خدا حلش میکنیم.

 

اول بگم چرا این رو میگن :میگن تا اراده تو رو شل کنند!وشهوتت رو بیدار تر از پیش کنند تو رو به اوهام ببرند.یواش یواش راضیت کنند بیای وسط کود وغرقت کنند.

 

قرآن کریم در سوره نور آیه 33 میفرماید :جوانانی که توانایی بر ازدواج ندارند عفاف و پاکدامنی خود را حفظ کنند تا خدا از فضلش ایشان را توانایی بر ازدواج دهد!

 

اول بگم برای چه کسانی ازدواج واجبه موقت :اولا توانایی بر ازدواج دائم نداشته باشی

 

ثانیا:نیاز جنسی به حدی رسیده باشد که اگر ارزاء نشود قصد گناه یک دقیقه دیگه دارد!

بیا یه لحظه با خودمون خلوت کنیم فکر کنم! تو من مقدار شهوت هست اما نه بیشتر!ما نعوذبلله قصد گناه سه حرفی با کسی ندارم پناه بر خدا.

 

آیا خدا چیزی که در توان بنده هاش نیست به اون تکلیف میکنه؟

جوابش نه است

خوب مگه خدا نگفته اونایی که نمیتونن ازدواج کنن عفاف بورزن.اگر نمی شد پاک ماند خدا دستور تو قران در بارش دستور نمی داد.

 

پس نه تنها ازدواج الان بر ما واجب نیست بلکه اگه اون کاری که خدا به ما واجب کرده ما بعضی وقتی سر سریشون نگیریم راحت میتونیم پاک بمونیم

 

مثلا تو همون سوره نور آیه 30 خداوند می فرماید:مرد ها نگاه هاشون کوتاه کنند وخیره به زن ها نشن وحد وحدود خودشون رو با زن ها رعیت کنند.

 

یا مثلا داریم خواندن رمان ها و مطالب و کتاب و سایت های شهوت انگیز مثل خوندن خاطرات دیگران در این مورد و دیدن فیلم های جنسی وخلاف اخلاق از نظر احکام حرام شده .

 

جالب تر از اون اینه که همه این کارها دقیقا روانشناسی شده تو سایت ها برنامه ریزی شده پیش میره!بحث پول دیگه! یک روانشناس سهله صد تا استخدام میکنند.

 

حالا دوست دارم یکی از این دشمنان من و تو ادعا کنه متعه ثواب داره ؟

 

حالاست که میگم خیلی چیزا مستحب از جمله روزه که آتش شهوت رو هم خوب فرو می نشانه چرا روزه نگیریم ! نماز های مستحبی هم مستحب قرآن هم میگه نماز ما رو از فحشا نجات میده چرا این کار مستحبی رو نکنیم!شهوتمون با توجه به خدا فرو مینشینه

 

ترک خیال های باطل شهوت انگیز از ذهنمان رو علمای اخلاق مستحب میدونن این که برای دل و ذهنمون یک در بدیم بسازن هر فکری رو توش را ندیم. چرا این کار مستحبی رو نکنیم!

 

پیامبر مگر نفرمود جوان علاف از چشم من افتاد! .خداییش: ورزش یا درس خوندن یا کار کردن ترک علافی و بزرگترین مایه قرب به خدا و مستحب نیست!

 

اما یه اعتراف هم کنم بعضی از مرد ها که مطمئن میان ما نیست ان شا الله! شهوترانند!

چی بگم !جز اینکه بهشون بگم  برین تمام زن و دختران ایران صیغه کنید چون شما سیرمونی ندارید ولی آخرت خودتون رو در میان خوک ها دیدید تعجب نکنید.

 

پس اسلام دین رهبانیت نیست بلکه روش داده!روشش هم اول همه ازدواج موقت نیست اول همه دستور عفاف داده راه اون هم عملی است چون خدا گفته.

 

ادعا میکنن دختر خانم های باکره  بیایند ایمل بزنند با صیغه نیاز ها  شون کاملا بر طرف میشه؟

اولا این کار برای دختر باکره حکم انجام اون گناه سه حرفی رو داره !

 

بنده خدا مجتهد من آیت الله بهجت رو چون سایت ندارن تو اینترنت کسی هم الحمدلله رساله نداره منزلش میشه بهش نسبت دروغ داد اونهایی که رساله ایشان رو دارن میدونند ایشان فتوا دادن :واجب تکلیفی است که دختر باکره از پدر و یا جد پدری اذن گیرد.

 

9 مرجع دینی رسمی معرفی شده از سوی حوزه علمیه قم آیات اعظام:بهجت و خامنه ای و مکارم شیرازی وصافی گلپایگانی و سیستانی ونوری همدانی و وحید خراسانی و فاضل لنکرانی و میرزا جواد آقا تبریزی متفق القول اجازه به دختر باکره رشیده برای صیغه شدن بی اذن پدر نداده اند ..خیالتون تخت!

 

آخ آخ ! تو یک سایت دیدم بحث فقهی در این باره کرده بود بعدش هم نتیجه برعکس گرفته بود:

به اون جاهل میگم باز رفته جلوی تلوزیون نشسته تخمه شکسته خیالاتی شده فکر کرده مجتهده !!! یک چیزی از خودش در بکرده!جدی نگیرید.

 

ثانیا :همه الحمدلله روانشناسی خون هستن برای اون ها که یادشون رفته بگم:زن از رابطه عاطفی نیازمنده  وبه مقدار کمی لذت اون جور دیگه به آرامش میرسه ولی در مردها برعکس! این و همه عالم میدونن  پس زن باید ازدواج دائم  کنه! .خنده داره! تو خواهرم رو ساده گول میزنن فلسفه متعه برای فقط ارزاء جنسی نه ارزاء عاطفی .حس نیاز به دوست و همدم و دوست داشتنی بودن که تو خواهرم نیاز داری نیاز عاطفی است.

 

پس: دعا میکنیم همسر و همدمت رو به فضل خدا بیابی میدونم که عفاف و حیا ذاتی توست و تو از گناه بیزاری.شک ندارم وقتی از طرف یک زن پیامی یک فاحشه تو اینترنت میزاره اون یک مرده!چون مردونه نوشته اهل فن میدونن چی میگم!

سخن پایانی:

اون هایی که ازدواج موقت به اونها واجب شده  (گفتم شرایط چیه یادمون باشه)بازم میگم اگه تلاش کنید میتونید بر نفستون غلبه کنید اما اگه نشد این ها رو حتما رعایت کنند:

 

1.تو اینترنت دنبال آدم سالم نگردید پیدا نمیشه پر جک و جونوره یا آدم ساده لوح! بلکه تو اطرافیان با ایمانتون و دوستان و دفتر خانه داران با ایمان تولیت مساجد بگردید وبسپرید یگ بیوه سالم و پاک پیدا میشه جوینده یابنده است.

2.پیدا کردید تحقیق کنید فاحشه نباشه منظورم  تحقیق محلی است ! وایشان رو امتحانی که دعوت به کناه بود کنید تا سالم باشن

3.گواهی فوت از شوهرش را از او بخواهید

4.احکام متعه رو با چند سوال یا در خواست غیر مستقیم بپرسید تا تو عده زوج قبلی نباشه و گرنه گناه کردید

 

 

از دیو دل ملولم و انسانم آرزوست

یا علی بنده آلوده خدا محسن قربانی

fesadofahsha87@gmail.com

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد